lauantai 28. tammikuuta 2012

Possu senkun kasvaa ja lihoo

Huimaa on meno! Kevyt -projekti on ollut käynnissä kohta kolmasosan kokonaiskestostaan. 4 viikkoa on takana ja viikon 13 jälkeen voidaan katsoa kokonaissaldo.


Neljän viikon aikana ryhmä on pudottanut yhteensä 36,4 kiloa! Hyvä minä, hyvä me, hyvä meidän joukkue! 





Tahti on vielä kasvanut parin viikon takaisesta, silloinhan meillä oli kasassa 16,6 kilon pudotus. Toisaalta ei pitäisi olla huolestunut, jos kahden viikon päästä tulos ei nousisikaan tällaista tahtia kuin tähän asti.

Tällä viikolla olen huomannut ensimmäisen kerran himon herkkuihin. Olen haaveillut salmiakista ja jäätelöstä, ja muistakin herkuista. Hieman olen myös antanut periksikin, mutta onneksi vain Läkerolien avulla. Niissä ei ole juurikaan sokeria eikä kaloreita ja ovat vielä niin pienissä rasioissa. Ehkä sellaisen voi sallia itselleen. Jotakin teen kuitenkin oikein, koska paino jatkaa tippumistaan. Tämän viikon saldo oli 0,9 kg:n pudotus.

Oletteko huomanneet jotakin muutoksia jo itsessänne näiden ensimmäisen neljän viikon aikana?

5 kommenttia:

  1. Upeaa! Ollaan me hyviä:) Olen itse kyllä huomannut että jenkkakahvat ovat pienentyneet, maharöllykkä ei ole niin iso kuin ennen ja reidet ja käsivarret ovat kiinteytyneet sekä ryhti suorempi kuin ennen. Plussaa vielä sekin että mieliala on ollut loistava, enkä ole ajatellut raskautumista läheskään päivittäin. Se on jopa kummallista!

    Läkeröl, siinäpä hyvä vinkki! Muutaman kerran on iskenyt oikein kova suklaahimo, mutta se on yleensä mennyt seuraavana päivänä ohi. Sallin herkuttelua kerran viikossa, vaikka se usein lipsuu kahteen päivään, mutta en viitsi nipottaa!

    VastaaPoista
  2. Kaikista kivoin "muutos" on just toi mitä Junnaki sano ; ettei oo tull ajateltua raskautumista niin paljon.
    Lisäks vaatteet tuntuu mukavemmilta päällä mut eipä se silti kauheesti lohduta ku suurin osa vaatteista ei siltikään mahdu ees päälle :( pikkuhiljaa pikkuhiljaa

    VastaaPoista
  3. Vautsi! Tuota hyvä minä, hyvä me, hyvä meidän joukkue en ole kuullut piiitkään aikaan. Kiitos siitä, tuli hyvä mieli. Mulla on tiputettavaa niin paljon, ettei tällainen "pikkupudotus" vielä oikein näy. Yhdet ennen vähän kittanat housut menee kyllä jo jalkaan. Muitakin tällaisia "kyllä mä tähän vielä joskus mahdun/ kyllä tää vielä joskus näyttää ei niin makkarankuorelta mun päällä" vaatteita on paljon. Olen herkutellut kaloreiden sallimissa rajoissa.

    VastaaPoista
  4. Mahtava tulos! Hienoa te ja hyvä possu!!! :) Itse napostelen silloin tällöin läkerol dentsejä, kun on pakko saada jotain natusteltavaa, niissä on paljon eri makuja ja ne on hyväksi hampaille. Joskus jopa pelkkä purkka tyydyttää vaan sitä jonkun syömisen tarvetta.

    VastaaPoista
  5. Nipottamisesta ei tule kuin kurttuja otsaan, herkuttelut (kohtuudella ja sopivasti) tulee sallia.. :) Itsekin olen jo huomannut vatsapömpön häviämistä.

    Ja siinäkin olen teidän kanssa samoilla linjoilla, että vauvaprojektista on onneksi saanut ajatuksia pois, tai paremminkin niin, että ne eivät ole niin pakottavia ne tarpeet. Kyllä se sieltä vielä. Tuntuu myös siltä, että tässä itse tekee asialle jotakin.

    Aino tai Jenny Ylex:n iltapäivästä tuota kannustusta välillä viljelee, sopi vaan niin hyvin tuohon.. :)

    Minä olen heittänyt toivotaan-toivotaan vaatteita pois jonkin verran. Kurkistelin Your Facen ikkunasta kyllä viikonloppuna siihen tyyliin, että josko kevään mittaan sieltä jotakin kivaa ostaisin itselleni, kun ensimmäinen tavoite on saavutettu.

    Kiitos Rubiini! Tämä etenee kyllä uskomatonta tahtia. Mietin aluksi, että 50 kiloa jos possuun saisi kerättyä, niin se olisi jo aikamoinen saalis. Taitaa mennä yli, että raikaa.. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!