keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Toivo elää

Nenä on tukossa, vatsassa on tuntemuksia ja ennen menkkoja epätyypillinen ummetus kiusaa. Vessassa ravaan tiuhaan tahtiin edelleen. Lisäksi olen herkistynyt hyvin helposti. Aamulämpö oli myös korkealla. Toivo elää edelleen, uskallanko antaa ajatusten lentää? 

Kaikki oireet voi olla merkki jostakin, tai olla olematta. Kaikki pystyy selittämään jollakin ihan muulla. Silti toivon, toivon, toivon! Kp 25 ja ovulaatio saattoi tapahtua kp 16. Tässä on siis vielä monta päivää jäljellä Jackpot -kierroksi jo aiemmin nimettyä yrityskiertoa 21. Olenko pelannut korttini oikein?

3 kommenttia:

  1. Voi että, minulla ihan samat oireet, lisäksi vielä kylmiä puistatuksia tai sellasta ihmeellistä vilua :) Itkeä tirautin aamulla sanomalehteä lukiessa :D
    Mulla vaan kp30 mutta minua kiusaa pco, joten kiertoni voi olla myös 40 päivää eikä ovulaatiota välttämättä tapahdu kun pco saa ovistestit näyttämään plussaa koko kierron ajan argh. En vaan hitto soikoon uskalla testata kun olen antanut itseni liihotella pilvissä näiden oireideni kanssa.
    -Veea

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti oireet pitävät paikkaansa. :)

    VastaaPoista
  3. Peukut ja varpaat pystyssä täällä sun puolesta :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!