maanantai 7. marraskuuta 2011

Korkealla

Taas lennellään korkealla ja aina voi kehittää sopivia oireita alkaneesta raskaudesta. Nyt olen kehittänyt itselleni tihentyneen tarpeen pissata. Minua siis pissattaa. Usein. Minua ei yleensä pissata näin usein.

Kun mieheni kanssa olemme viihteellä, hän käy vessassa jokaisen oluen jälkeen. Minä käyn ehkä kahdesti. Puhutaan siis sellaisesta illasta, jolloin käydään ensi syömässä ja siinä jokunen lasi viiniä ja iso lasi vettä ja sitten lähdetään jonnekin, jossa juodaan pari siideriä ja sitten vielä ehkä jonnekin. Minulla on seurapiirirakko, vaikkakaan sen sanominen ei liene järin seurapiirimaista.. ;)

Anyway. Olen käynyt tänään jo 6 kertaa vessassa. Se on minulle paljon. Yleensä mennään kahdella tai kolmella kerralla näin niin kuin normaalipäivänä. Huvitutin kyselyn perusteella tihentynyt virtsaamistarve jo alkuraskauden aikana on yhtä yleinen oire kuin pahoinvointi.

Jep.. Täällä on toiveet korkealla. Taas. Odottakaa vaan sitä mäjähdystä, kun muutaman päivän päästä taas teen mahalaskeutumisen suoraan pöpelikköön.

2 kommenttia:

  1. Kunpa sinun ei nyt tarvitsisi tippua korkealta, vaan saisit sen kauan toivotun tuloksen. :)

    VastaaPoista
  2. tuttu tunne..
    Mulla on aamupahoinvointia, ahmimista ja ainaista vessassa ravaamista, vaikka ehkäisy vielä käytössä :D Oon vähän aikaani edellä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!