keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Tervetuloa ja huikeaa

Tervetuloa kaikki lukijat, teitä on kirjaantuneena uskomattoman paljon jo - kohta voi paukkua jo 50 lukijan raja rikki! Tilastoissa kävijämäärälukuna on jo melkein 30 000, mutta ihan koko totuutta luku ei kyllä kerro. Käytän vakituisesti kahta konetta ja oletan, että vaikka olen kummassakin laittanut päälle "älä seuraa omia käyntejäni", kävijälaskuri ei sitä ymmärrä. Minun pitäisi joka kerta laittaa asetus päälle, mutta en ole jaksanut nähdä sitä vaivaa.

Oli luvussa omat vierailuni tai ei, olen silti hyvin iloinen siitä, että blogini on saanut puolessa vuodessa näin kovan   suosion! Kiitokset kaikille lukijoille ja teille blogiystäville!

Olen jo aiemmin kiitellyt teitä, mutta aion sen tehdä vielä ja jälleen uudelleen: Kiitokset teille, että olette ottaneet minut porukkaan mukaan näin lämpimästi, kiitos kaikesta tuesta ja ajatuksista, jotka olette jakaneet kanssani, kiitos siitä, että parannatte parisuhdettani, koska minun ei tarvitse käydä kaikkea läpi vain mieheni (ja muutaman ystäväni) kanssa, kiitos toivon antamisesta, jo 32 raskautunutta blogistia niistä, joita olen seurannut yritysvaiheesta asti, kyllä se meidänkin vuoro vielä..


2 kommenttia:

  1. Kiitos kiittämästä ja kiitos myös itsellesi! :)

    VastaaPoista
  2. Nimenomaan kiitos myös itsellesi! Olen samaa mieltä kanssasi, että mukaan on päässyt hyvin ja tukea on saanut, kun sitä on tarvinnut. 32 on jo huima luku, vau!!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!