perjantai 10. helmikuuta 2012

Hukassa ja Neilikan punnailupyyntö

Minä olen mokoma hukannut 2 blogia. Minut kutsuttiin lukijaksi kahteen rajattuun blogiin, ja oletin, että pääsen jatkossa sitten sähköpostin kautta näitä blogeja lukemaan. En päässytkään. En löydä teitä enää haulla ja postitkin on laitettu osoitteesta no reply. En halua nimiänne tässä nyt mainita, mutta voitteko kaikki kutsuneet laittaa minulle uuden kutsun? Osoitteeni on onnista@gmail.com.

Voi minua!

Neilikka: laittaisitko taas punnauksen tuloksen, minusta tuntuu, että possu on taas tosi nälkäinen!


7 kommenttia:

  1. Mun blogiin pitäisi ainakin päästä niin, että laitat vain blogin osoitteen hakukenttään eli vilkkaanmatkassa.blogspot.com mutta laitan vielä uudestaan täällä kutsua tulemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei sitä saanutkaan uudestaan lähetettyä kun se oli jo lisännyt sut listaa..koitahan nyt vielä uusiksi katsella pääsetkö :) mikäli siis mun blogista oli kyse.

      Poista
    2. Vilkas: Junna kaipaili kutsua sinulta. Osoite viimeisimmässä postauksessa.

      Poista
  2. Täällä ollaan oltu vatsataudissa koko viikko :/ Ei siis ole tullut käytyä vaa'alla, eikä muutenkaan ole ollut keventäminen mielessä.. Toisaalta, voisi olettaa, että nousua ei ainakaan ole tullut, kun taudin takia ei ole oikein ruoka maistunut :D Huomenna herättyäni voisin käydä puntarilla, kun aamupainoja oon yleensä mittaillut ja laitan viestiä sitten heti tänne :)

    VastaaPoista
  3. Vilkas, sinun blogiisi pääsen. Kiitos kuitenkin!

    Neilikka, toivottavasti olosi on jo parempi. Vatsatauti on kyllä niin ikävä tauti!

    VastaaPoista
  4. Alkaa tosiaan olemaan aika voittajafiilis, kun on toipunut tuosta kammottavasta taudista :)

    Kokonaispudotus on nyt 5,1 kg eli taitaa olla 1,1 kg vähemmän kuin viime punnauksessa :) Eilen oli eka päivä, jolloin kykenin syömään kunnon ruoan... Muuten tämä viikko on mennyt sokerimehu- ja kiisselilinjalla.

    VastaaPoista
  5. Ensi viikolla voi olla, että korvaat tätä viikkoa syömällä paljon proteiinia. Ainakin minulle tulee hirrrveän kova lihan tarve sairastamisen ja rajatub ruokavalion jälkeen.

    Varovasti takaisin liikkumisen pariin, että ei vaan tule jälkitauteja. Kiva kuulla kuitenkin, että olosi on jo parempi. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!