sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Just to be clear: BabyBusiness Strategia (2013)

Visio

Meidän perhe nykyistä jäsenmääräänsä isompana niin, että perheen jäsenet kunnioittavat, rakastavat ja tukevat toinen toisiaan ja elävät terveenä ja onnellisena hyvässä kodissa.

Missio
  • Toimia kaikkien mahdollisten resurssien mukaisesti niin, että perheen jäsenten määrä lisääntyisi.
  • Ylläpitää ja kasvattaa perheen sisäistä hyvinvointia rakastamalla läheisiään sekä osoittamalla sen parhaiten osaamallaan tavalla.
Strategia

Taloudellisista uhkakuvista huolimatta nyt on aika sijoittaa perheen tulevaisuuteen. Taustatutkimuksien mukaan tavoitteen saavuttaminen on erittäin mahdollista, joten investoinnit lisääntymisen mahdollistamiseksi ovat tärkeääkin tärkeämpiä. Jotta voi niittää, on pakko kylvää.

Investointien ajoittaminen onnistumisen maksimoimiseksi harkitaan tarkoin. Perheen jäsenten korkea motivaatio, hyvä yleinen terveydentila ja hyvinvointi voivat vaikuttaa - näiden edellytysten ollessa optimaalisella tasolla tehdään strategisesti oikeat ajoituspäätökset.

Ulkopuolisten toimijoiden tuki mission ja vision saavuttamiseksi on kriittistä, siksi perheellä on oltava parhaiden asiantuntijoiden tuki. Hyvien, tuttujen ja luotettavien yhteistyökumppaneiden kanssa toimiminen tuo turvallisuuden tunnetta. Tutut toimintatavat sekä ymmärryksen lisääntyminen vastassa olevista haasteista voivat myös lisätä onnistumisen mahdollisuuksia.

Vertaistuen tärkeyttä perheen hyvinvoinnin varmistamiseksi ei tule unohtaa. Jo olemassa olevan tukiverkoston kanssatukeminen ja tuettavana oleminen parantaa henkistä hyvinvointia ja kasvattaa motivaatiota.

Oleellisesti on kuitenkin tärkeintä, että perheen hyvinvointi sekä keskinäinen rakkaus pysyy vahvana.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!