tiistai 9. elokuuta 2011

Odotellessa

Tiedän, olen höpsö. Jo ennen kuin jätimme ehkäisyn pois, aloin tekemään jotakin pientä varastoon. Joihinkin olen purkanut kaiken toivoni, toiset tein muuten vain tekemisen ilosta. Osan voisin siis lahjoittaa eteenpäin jollekin ystävälle ja hänen lapselleen, osasta luopuminen tarkoittaisi symbolisesti yrittämisestä luopumista. Tässä esittely tuotoksista, joita olen tehnyt odottaessani odottamista.  

Poncho ja töppöset merinovillasta

Kypärämyssy pieneen päähän
Kypärämyssy edestä
Pipo korvaläpillä pientä päätä lämmittämään

Unipussi merinovillaa

Haalari Novitan kierrätyslangasta
Pieni mekko kesätaaperolle puuvillasta
Paita ja tossut, ohje: Neuleita Kullannupuille

Kai sitä saa välillä olla ihan höpsö, eikös?
Kyllä niihin vielä joskus saadaan täytettä, sanon minä!  :)

3 kommenttia:

  1. Onpa nättejä! Osaisipa itsekin neuloa noin hyvin. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Miraana! Olen toki pienestä pitäen neulonut, mutta ei se ole ollenkaan niin vaikeaa. Aloittaa yksinkertaisesta mallista, niin siitä se lähtee. Esimerkiksi nuo alimmaiset tossut, pipo tai tuo unipussi olivat varsin helppoja. :)

    VastaaPoista
  3. Hauska huomata että joku muukin purkaa itseään samalla tavalla. Mullakin on valmiina jo pari nuttua, pipoa, muutamat töppöset ja peitto tällä hetkellä tekeillä. Tuo merinovilla vaan tuppaa olemaan himpun verran hintavaa..

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!