keskiviikko 15. elokuuta 2012

Liikuntaa!?!

Kuva:  http://djfrobot.blogspot.fi 
Vuoden 2012 alussa aloitin Kevyen sivuprojektin. Suurelta osin tuntui, että projekti oli menestys, itselleni se ainakin antoi tarvittavan lisäpotkun, että sain painon tippumaan ensimmäistä IVF:ää varten.

Olen liikkunut kesänkin aikana ihan hyvin. Kesäkiloja on kuitenkin vyötärölle kertynyt ja uudelleen aktivoituminen on ehdottomasti edessä, kun loma on parin viikon päästä vietetty. Olen siis mielessäni pyöritellyt taas kevytmuotoisen sivuprojektin mahdollisuutta ajatuksella Excercise Co. eli lisää liikuntaa porukalla. Olen pyörittänyt erilaisia ajatuksia HeiaHeiasta kuukausihaasteisiin, mutta ennen kuin ajatusta vien sen pidemmälle, haluaisin tietää herättääkö ajatus vastakaikua? Olisiko projektiin mukaan lähtijöitä? Millainen projektin pitäisi olla? Projekti voisi kestää esimerkiksi syyskuun alusta jouluun, eli juuri sen ajan kun on niin helppoa kääriytyä vilttiin sohvan pohjalle ja öhöttää suklaata..

Are you in?

PS. Jos mukaan on tulijoita, pyydän jokaista huolehtimaan siitä, että on käynyt tarvittavissa lääkärin testeissä ja tiedostaa oman fyysisen kuntonsa ja sen tuomat rajoitukset. Jokaisen on tarkoitus liikkua oman kykynsä ja kuntonsa mukaisesti, eikä liian kovalla aloituksella repiä kehoaan rikki.. Tarkoituksena on siis lisätä omaa liikkumistaan ja jakaa liikkumisen tuomaa iloa ryhmäläisten kesken.

16 kommenttia:

  1. Täällä yksi innokas projektiin mukaan! :) Itsestäni olisi ainakin mukavempi liikkua kun tietää, että saa motivaatiota ja kannustusta! :)

    VastaaPoista
  2. Joo, mä oon ehottomasti in. Tosin mun endo häirittee mun liikkumisia aika paljon, mutta liikkuisin sitten kivun mukaan.

    VastaaPoista
  3. Mä voisin kanssa tulla, kun kyseessä on ilmeisimmin liikuntaprojekti eikä tällä kertaa kilojen karistusta. Sounds good! Ja kukin vissiin haastaa vain itsensä, vai..? :)

    VastaaPoista
  4. Hei ihana idea porukalla tsempata toisia liikkumaan :)

    VastaaPoista
  5. Jeeee!! I'm in! Ihanaa Toiveikas jos jaksat taas lähteä vetämään meille projektia! <3

    VastaaPoista
  6. Mä kävin jo luomassa profiilin tuonne heia heijaan, eli jos teillä on omia profiileja siellä niin voitaisiin muodostaa joku rinki?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minullakin on profiili tolla Heiaheijassa :)

      Poista
    2. Hei, pieni elefantti ja muut. Minut löytää tuolta ihan nimellä FatCat. Laittakaa muutkin infoa millä nimimerkillä teidät löytää niin pistetään rinki pystyyn ja tsempataan toinen toisiamme.

      Poista
    3. Minut pitäisi löytää nimellä Pieni Elefantti :) Laitoin sinulle FatCat kaveripyyntöä!

      Poista
    4. Kävin hyväksymässä kaveripyyntösi heia heiassa. Tästä se alkaa. oliko muita?

      Poista
  7. Mukana kans jos projekti alkaa :)!!

    VastaaPoista
  8. voisinpa minäkin mukaan lähteä...

    VastaaPoista
  9. Feeniks nimellä mut löytää, ku sain profiilin tehtyä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!