perjantai 28. syyskuuta 2012

Let us try

Olen jo jonkin aikaa halunnut kokeilla Bloggerin dynaamisia näkymiä. Tämä tarjoaa teille mahdollisuuden lukea blogia useilla eri tavoilla, jotka löytyvät tuosta vasemmasta yläkulmasta ennen noita välilehtiä. Syy muutokseen oli nyt viimein se, että päivitin blogini pari viikkoa sitten The cutest blog on the blogin tempaattiin ja en pitänyt siitä. Olen aiemmin käyttänyt vain heidän taustojaan, joista kyllä pidin, mutta halusin jotakin kokonaisvaltaisempaa, kivat bannerit ja otsakkeet ja mitä muuta. Tuo templaatti tarjosi kyllä ne, mutta samalla se hävitti jo pitkään keräämäni linkkilistat. Pöh!

Listoja olen päivittänyt sen jälkeen uudelleen, mutta paljon hyviä blogituttuja on vielä hukassa. Templaatti ei muutenkaan ollut mieleiseni, joten kokeillaanpas nyt sitten tätä. Muokkausta tähän tulee tapahtumaan varmaan pikkuhiljaa parin viikon aikana, älkää hermostuko.. Palautetta uudesta tavasta haluaisin teiltä mielelläni, laitan siis - ehkä jo kohta - pienen kyselyn tuohon vasempaan laitaan. Kommentteja saa tottakai ihan normaalisti saa jättää myös.

Tällä viikolla olen sairastanut ikävän flunssan. Maanantaina se tuli ja nyt alkaa helpottamaan. Liikkumaan en siis ole päässyt koko viikolla ja täytyy hiljakseen yrittää tässä taas lähteä liikkeelle. Olen vain nukkunut ja sen verran revin itsestäni irti, että olen käynyt kahdesti akupunktiossa tällä viikolla. Nyt on alettu avaamaan minun sielun ja kohtalon oviani ja tehty minusta hiljakseen avointa ja vastaanottavaista. Akupunktionainen on hyvin mukava ja menen hoitoon mielelläni. Pidän mieleni avoimena ja toivon, että hoidoista saamme vielä lisäbuustin  hoitojen onnistumiseksi.

Menkat eivät ole vielä alkaneet. Saimme tarvittavat labratulokset julkiselta puolelta Graviditasta varten viime viikolla ja lääkkeet hain tiistaina nenä-, kurkku- ja yskänlääkkeiden kanssa samaan aikaan. Aikamoinen läjä niitä taas tuli, mutta onneksi lääkekattoon saimme ne. Nyt vaan menkat alkamaan ja show samalla. :)

Sellainen viikko siis minulla. Todella tylsä, ja nyt jo intoa täynnä, kun taas alkaa jaksamaan! Mukavaa viikonloppua kaikille!

PS. Kokeilkaas tuota Google kääntäjää tähän, englanniksi on ainakin varsin hupaisaa luettavaa.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!